dekaterHalf Vasten ook voor de kater

Na een geweldige carnaval 2012 maakt de Kater zich op voor een rust periode. Het is nu in de weken na carnaval juist de tijd om de laatste uitstaande zaken nog af te ronden.

Een van die zaken is nog het gevoel van carnaval te benadrukken, zoals wij dat hebben beleefd. We vonden het als stichting weer een mooi evenement om te mogen organiseren voor ons eigen dorp.

Dit was mogelijk dank zij de ondersteuning van sponsorenvan ondernemers uit Dorst en omstreken en ook de onvoorwaardelijke steun van de horeca in deze.

Maar naast de financiële ondersteuning willen we toch vooral de bewoners bedanken voor hun inzet en creativiteit die bij de diverse onderdelen tot uiting kwam.

Zowel bij de optocht, als de diverse andere onderdelen als de I-dorst en de kinderochtend hebben we mogen genieten van wat er toch aan positieve energie uit kan komen.

Speciale aandacht willen we dan ook richten op de grote aantallen jeugdigen die zich met dit feest hebben laten zien van hun beste kant. Het viel ons op dat er veel jeugd aanwezig was in de optocht, maar ook bij de andere evenementen.

We hebben daar als stichting van genoten en dat biedt ons zeker een basis voor de toekomst. Een mooi voorbeeld hiervan was de jeugdraad die onze prins Thijs den Irste en narrin Shania begeleidde.

Bij dit bericht hebben we een statie foto bijgesloten, die de eendracht zeker laat zien. Onze dank voor dit clubje jongeren die carnaval 2012 een jeugdig elan hebben gegeven.

Stichting de Kater