De blaadjes vallen weer van de bomen en de wind gaat harder waaien. Dat kan maar een ding betekenen. De winter komt er weer aan. Daarom Stichting de kater, met ondersteuning van diverse Carnavalsverenigingen, al weer volop bezig met het organiseren van een leuk en gezellig carnaval 2015. Maar voordat dit feest los gaat barsten is het natuurlijk eerst tijd voor de super gezellige bonte sauwelavonden! Met onder andere een aantal geweldige sauwelaars, acts en natuurlijk allemaal begeleid door onze eigen hofkapel De Dorstige Boerkes!

Uiteraard zal er tijdens de pauze weer een geweldige loterij worden gehouden met waanzinnige prijzen!

We gaan er weer een gezellig feest van maken en we hopen dat u er ook bij bent! Daarom willen we u van harte uitnodigen om samen met ons dit tot twee zeer geslaagde avonden te maken! Hieronder vind u hoe u aan kaarten kunt komen!

De sauwelavonden worden gehouden op Vrijdag 16 Januari en Zaterdag 17 Januari

De voorverkoop is op Maandag 12 Januari 2015